Finally

Äre veckans favorit; F R E D A A A ! ! Såå jävla skönt!
Hade inte alls nån lust att stiga upp imorse. Jag hade velat ligga kvar i sängen längre, fast ensam är väl inte det så mysigt heller... Men ätit en gofrukost, gått å tränat, städat, handlat, tvättat å sånt så allt har varit klart till kvällen... Allt blir ju så komprimerat efter jobbet å kvällen på tok för kort!
Ont i magen har jag åxå... Vette fasen va som är fel! =/
 
Dagens skryt; lyxa till det med en nachotallrik igårkväll... Å vetni... JAG ÅT INTE UPP!!! =) Ni som har sett mig äta nachotallrik vet hur det brukar se ut... Mount Everest typ på tallriken... Pappa skulle nog gråta av besvikelse om han sett mig igår! Han brukar se på mig med en beundrande blick när jag äter nachos annars, det ser så gott ut säger han! Men det är nya tider nu! Svärmor undra om jag håller på att försvinna helt och hållet... ;) (Hon hade inga glasögon...) 
 
Ikväll blire en tur till gymmet, styrkepass väntar å jävlar va jag ska köra! Stor & Liten har andra planer så då passar jag på...
1 timme kvar till lunch, längtas! =) Idag blire sallad från E-Center, ska fylla upp kylskåpet och göra ett par andra ärenden så då blir det perfekt!
 
Min klänning är på väg!! Jiihooo va spännande!! Då kanske jag kan ha den nästa helg! Hoppas, hoppas!! =)
Helt ärligt så saknar jag mitt blonda hår, jag vill ha det tillbaka... Å det är ju så snyggt med blont hår till röda kläder... Så undrar om jag inte ska slå till på en förpackning hårfärg åxå idag...!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0