Freeeedaaaa

Såå jävla skönt mä helg!!
Veckan har gått superfort, å va bra d gått med dagishämtning/lämning! Pappan jobbar ju i Gävle numer å åker med tåget i ottan å kommer hem efter mörkrets inbrott... Nu blire tomt en vecka igen...

Har man inge annat å göra en fredakväll så kan man ju dra på sig löparkläderna å dra upp på Hällmyra i mörkret! Fast d är elljus så äre lätt å hamna alldeles åt helvete! Fråga mig! =)
M hade trimmat skorna idag så han såg jag inte ens ryggtavlan på, hade tänkt haka på han på milen men i mörkret och förvirringen så tappade jag spåret och siktade in mig på kortare sträcka... Lyckades springa åt fel håll åxå så vi har kunnat mötts där uppe på skogen om jag inte lokaliserat mig och vänt! Vi tackar 3,0km skylten för d annars hare blive tok! =) Haha!
Nästa gång jag besöker Hällmyra så skare va i dagsljus och jag ska lära mig hur slingorna går innan jag återkommer på kvällsbesök!!
Fick iaf ihop 43minuter men sträckan, 6,8 km, ifrågasätter jag för det kändes verkligen bra och d borde va längre! Skitteknik! ;)

Härmed säger jag tack & go'natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0