Go'morron!

Solen skiner och himlen är blå! Å jag va uppe med dubbeltuppen imorse å träna! =)
Fan va skönt det är! Blev ett bonus-easylinepass imorse, bara för att det va så längesen! Det är ett skönt sätt att sparka igång dan på! Svetten stänker runtomkring... =)
Ikväll blire ett Formtoppenpass igen, har dock inte bestämt om det ska bli styrkepasset eller intervallpasset... Har ju lite tid på mig att vrida och vända den tanken!
 
Testade Mallans kycklingpaj igår och den va suuupergood!! M gilla den åxå så den blire fler gånger! Fick precis ett fint sms om att den va perfekt i matlådan åxå! Längtar redan till lunch så jag får klämma en bit igen! =)
Att träna är som balsam för kropp och själ, att shoppa är också som balsam åtminstone för själen... Å jag tyckte att jag behövde en balsamering igår så jag trillade in på MQs hemsida och tänk... Det sa bara klick!! ;)
Åsså får vi väl ta d här med fotbollen åxå då... För ni fattar ju att jag såg matchen! Jag menar, d va ju SVÄÄÄRJEEE!! =) Jävla frän arena de byggt alltså! Jag hoppas att jag får förära bygget med ett besök där i sinom tid! Å fatta va fränt å spela inför 48 000 personer i publiken... JISSES va läckert!!
Jag får väl krypa till korset och lyfta på hatten, men jag gillar't inte, för Zlatan... En showens man igår verkligen! Men jag jäser mest på Hamréns svar på puckot Ekvalls fråga, där fick han så han teg! =D
En spelare gör inte ett lag! Men ett lag gör en spelare!!
 


Kommentarer
Malin

Men tack för dom orden!!!!
Fick frågan av sambon efter igår: Vem var det som gjorde alla mål då???
Jag tycker verkligen inte om att göra det, men även jag kröp till korset och erkände att:Jaja, ok...men du såg väl fler än en guling hoppas jag, å du hörde hörde väl va herr Hamréns sa??
Nix pix...han hade hunnit stängt av tvn!!
Synd, med tanke på dom kloka orden ;)

Förövrigt: En förbannat snygg klänning å jag hoppas verkligen att du tog en RÖD!!!
Sååå jävla läckert mä rött...alla kategorier <3

Pöss påre ditt "svetto"... keep up the good work!!

Svar: Hahaha! Bra där Malin! Alltså, jag glömde ju största å bästa prestationen här... Anders Svenssons inhopp där han serverade kroknäbben på silverfat till hans 3:e mål... Mm, va skulle han göra utan han då?! Inte hämtar han ju nå bollar själv e! Synd som fan d! Riktigt läckert att han blev heligt förbannad å nästan gick därifrån direkt! Vi hade tidigare pratat om att han verkar så snäll, undrar om han ger en utskällning i halvtid om d behövs...?
Självfallet tog jag den i rött! Jag är lite bitter över att jag inte längre är blond, för det är förjävla snyggt med rött på blondiner! Å speciellt på mig!! :P Haha! Men förhoppningsvis så klär den mig ändå! =)
Pöss, pöss!! TACK! <3 Jag jobbar på må du tro! Jag ska va bäst i slutet!! ;)
Ullis

2012-11-15 @ 10:35:54
Malin

Hahahaha....Bästa du!!!!
Jag ger dej Simon Banks (Aftonbladet) förklaring till Herr Z otroliga uppvisning:
"Det var trist att se spelet Sverige spelade, det var plågsamt att inte höra publiken de gjorde det inför.

Och sedan?

Låt mig börja med det som är enkelt att förklara.

Erik Hamrén bytte in Anders Svensson efter en ­timme, och efter tre minuter hade Svensson hittat två perfekta passningar i djupled fram till Zlatan Ibrahimovics fötter.

Det räckte för att ge Sverige en väg in i matchen"

Å här, en repris värd att läsa om, och om igen!!!
Hejja Hamrén...Ekwall?? typ brinn..

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/landslagsfotboll/landslaget/article15778462.ab

Å hörru...vad gäller dej, så handlar det inte om att "bara vara bäst på slutet"...det är du HELA vägen.
PUNK å SLUT <3

Svar: SIMON BANK FOR PRESIDENT!! =DJadu, Ekwall... Ska man behöva lägga sig i där å, å berätta för han va han är för en?!
TACK goa du!! Jag känner mig som en vinnare faktiskt! =) <3
Ullis

2012-11-15 @ 11:17:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0