Intervaller 3.0

Har fått sonat helgens trevligheter!
Lite lagom slititgt sådär... Uhh! Fick man spy eller hur va det?
25minuter skulle det kutas 1min åt gången med 30sek återhämtning mellan varje, det betyder 15 intervaller... Jag ställde in Runkeeper och tog på långkallingarna, mössan å reflextröjan å stack iväg och körde dem utomhus, bara för att jag gillar att va ute. Det är på 2 vis... Lättare att vika ner sig innan minuten har gått när man inte ser tiden riktigt, men å andra sidan så känns det som att jag sprang fortare än på löpbandet... =P
Jag stack iväg mot Västra Berget, uppvärmingen passade perfekt ditåt och det blev ett gäng på väg upp mot sjukhuset. Hade tänkt köra där fram å tebax, men jag mötte nån med en hund som gick lös och då ville jag inte störa dem så jag fortsatte neråt... Kuta upp på gamla järnvägsspåret och körde där fram å tebax istället, så om nån boendes på Vilda Västern hört nåt konstigt frustande å flåsande ljud så äre bara jag som varit där! ;)
Å hemma sen så blev det 3 varv mä den där gamla fina cirkeln... Fick man spy lr?! =D
Men nu såhär efteråt så känns det förbannat bra!
 
Höjden av lycka är söndagsmys med Vinterstudion och skidåkning!! Jag älsker't!! Å vilka insatser idag, både herr och dam! Blir skoj att följa dem i vinter! =) Vore väl inte dumt med snö här heller? Vi vill ju åxå köra! =)
 
Helgen har varit supermysig!
Ledins Showtime på Cirkus i fredas... Lite segt kan jag tycka, mycke snack å lite sång om man säger men slutet va ju röjigt så det kompenserar det tröga. Maten va grym! Oxfilé är ju aldrig dumt! Mums! =P
Hotellnatt och hotellfrukost är heller inte fel! Skitväder i Stockholm igår, men det stoppade inte M & mig från att göra en vända på Djurgårn. Hur mysigt som helst! 1,5 timme va vi ute och spatserade, regnet försvann å solen tittade fram tillslut...
Vidare mot Nykvarn å mys där, go'mat å trevvligt sällskap! <3
Tyvärr går ju helgerna på tok för fort bara, man hinner ju knappt blinka så är de övver!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0