Jaha..

D va den helgen d... Fan va fort d går! =(
Fullspäckat schema å då går ju allt som en svinblink...
Igår hade vi en sån söt liten kissemiss här hemma... Vi klippte päls och gjorde ett bälte till midjan och små armband till handlederna, vi sminka en liten nos och små morrhår... Sen for vi till E-center där den lilla missan hade dansuppvisning med sina små kattkompisar... Åh de är ju så söta!! Å grymma små dansare! =)
Efter det full fart mot stugan och grillade hamburgare i kylan med trevligt sällskap! Kusinen jäste nästan ihjäl sig när jag hoppade till när det small till i brasan! Han är ju så go! Fick värsta kramen när han skulle åka hem sen! =)
Lillan ville sova hos farmor & farfar och vem kan motstå hennes charm? Farfar är den första som faller pladask och pappan & jag fick åka hem ensamma... Så det blev romantisk lördag på Nian, go'mat å soffhäng! =)
 
Imorse drog M iväg på rullskidor tidigt... Jag kolla Nyhetsmorron och fixa frukosten till han kom hem...
Å finns det nåt som kan värma ett hjärta mer än några fina ord som uppskattning för en enkel sak som att fixa frukost? Att så lite kan göra så mycket för någon annan! Mitt hjärta svämmar över i alla fall, när jag ser hur glad och lycklig han blir! <3
 
Idag skulle lillan på kalas så vi fixade lite nya festkläder som jag såg i fredags men inte köpte, tyckte de skulle passa å hon blev tokglad! Såå himla fin! =) Och hon va mäkta imponerad av den fina hästtårtan som serverades! =)
Å medan hon va på kalas så passade vi på att träna tillsammans! M fick vikariera som PT-grupp idag! =) Vi åkte till Hällmyra och körde ett intervallpass och lite cirkelträning!
Värmde upp med 1,7kmslingan och sen drog vi igång med intervaller i backe, 2x10 st... Mellan 10:orna så körde vi en cirkel bestående av 15 grodhopp, 15 armhävningar, 20 stepup på bänk och 20 planktwist och efter den andra 10:an körde vi såklart en likadan! Vi avslutade även med att "jogga ner" med 1,7kmslingan... =)
Så nu har han fått en inblick i hur vi har det i veckorna å jag tror att han fattat varför jag är såå slut!! ;P
 
Jag har hämtat min klänning!!! Å den satt som en smäck!! Jag är såå himla glad!! =D
Vi har varit på dansträning idag också och efter den slog vi till med middag på Kina, pappans önskan och jag kunde rakt inte motstå! =)
Å vi har efter en "liten" fadäs (typ hallon över halva köket, synd jag inte hann få nån bild...) avslutat söndan med kvällsfika bestående av varma hallon & mango med glass för de andra och jag då som emellanåt lyckas vara riktigt duktig, kesella egen vanilj!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0