Måste bara få säga ett par saker

Sak 1; att det känns oförskämt piggt å fräscht i kroppen idag! Va jag för feg igår ändå tro å inte la på tillräckligt? =) Jag pallade ju inte mera, mjölksyran spruta ju ur öronen på mig och jag klarade inte alla reps...
Jag känner av lite träningsvärk i axlar och armar, men annars helt ok! Skulle nästan kunna köra ett pass idag åxå, men jag vilar idag! Är ledig imorron så vi tar sovmorron och äter frukost hemma i godan ro och i samband med dagislämning så kör jag det nya styrkepasset som vi fick i tisdags! Då vill jag va fräsch å full av energi för jag längtar efter att få köra det!! Ska bli otroligt roligt! =)
 
Sak 2; att jag led av insomnia igår.. Det va fan helt omöjligt! Åsså vet jag att klockan ringer tidigt och det är full fart redan från början, då kommer ju paniken å då äre ännu mera tji! Så... Jag tog mitt täcke och la mig på soffan, startade upp datorn (funka på första försöket) och satte i disc 1 av;
9 the complete and final season
 
Så nu är jag igång och abstinensen är ett faktum, hela tiden vill man veta va som händer i nästa avsnitt... =) Och insomnian då, ja det blev bara 2 avsnitt sen åkte ögonen igen...
 
Sak 3; att jag är såå JÄVLA GLAD!!!
Beställde 2 par byxor från VeroModa, ett par svarta och ett par röda... Har provat dem i butik fler än en gång å har känt mig och sett ut som en elefant!
Men vet ni! De här sitter perfekt!! Elefanten är borta!!! Så vi kan konstatera att Formtoppen ger resultat!!! =D Och än är mycket tid kvar! Nytt program åxå så nästan inte A4:at räckte till, så det är bara att köra!!


Kommentarer
Malin

Vilka...dom med dragkedja bak??

Appropå träningsvärken så kan det väl kanske va så att du piskat på kroppen såpass rejält den senaste tiden att den nu behöver lite mer för att göra dej till "Invalido" !!
Förövrigt så har jag ALDRIG någonsin sett en enda minut av OTH (som jag alltid tror heter HTC)men kanske borde testa det...för jag har i stort sett slutat med sömn :/ ...
KLÄMS Å PÖSS <3

Svar: Ja, Malin. De med dragkedja. =) Å du om nån vet ju både hur jag sett ut och hur jag har känt mig... Nu är jag såå jävla glad så du anar inte! =)Du har nog rätt där, jag är tåligare nu! Men man vill ju ändå att d ska kännas, för annars tycker man inte man gjort rätt för sig! Sjukt! :P
Åh, har du inte... Jag har alla säsonger!! =D Du kan få låna dem av mig, börjar man så äre som tji att sluta! Jag får abstinens!! =) Usch! Sömn måste man ju ha, annars blir man ju galen! Soffan är bra alltså, måste va sömnmedel i den! Testa! Å i kombination med en fleecefilt så äre fixat direkt! =)
PUSS Å KRAAAAM! <3
Ullis

2012-11-22 @ 10:11:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0