Mör

Förjävla rolig träning igår!! IGEN!! =)
Å vilken lyx att va ute å köra! Perfekta förhållanden igår, -1 på termometern och understället på, likaså löpartightsen, mössan å handskarna! Jag giller't!! =)
Intervallträning blev det, i backe.. Som fotbollsspelare har man ju gjort d förr! =) Å såklart de obligatoriska styrkeövningarna i en cirkelträning efteråt!
Det gick så jävla bra! Nog känns det att träningen gett resultat allt! Jag älsker't!! =)
Och det tack vare våra underbara PT:ar, de har ju lixom räknat ut allt! DE ÄR BARA BÄST HELT ENKELT!
Idag är jag rätt mör, har inte träningsvärk riktigt men kroppen känns mör!
 
För ungefär en timme sen bestämde jag mig för att växla upp ännu mera! Jag ska testa lite ny mat...
Äre nåt som jag kan skryta med att jag har så äre då ett jävlarannamma utav rang! Det vore så jävla kul att göra ett grymt slutresultat!
Det finns en tjej i min närhet, om man nu kan kalla gymmet och world wide web för det, som gjort en helt fantastisk resa det senaste året. Hon har tappat nästan halva sig själv i vikt genom rätt mat och bra träning! Hon är en grym inspirationskälla, hennes glada humör smittar av sig och hade man bara ett uns av hennes energi så finge man mycke gjort! =) Jag beundrar henne för hennes engagemang, hon sköter om sin familj samtidigt som hon tränar och pluggar, bakar och lagar mat... Hennes dygn har åxå bara 24 timmar, men ändå får hon ihop d!
Hon heter Malin och jag följer hennes blogg bland annat... Där har jag hittat massor av recept och tips som jag nu helt skoningslöst har snott åt mig för att testa! ;P
Rätt oskyldigt ändå, det är ju inte så att jag stiger i hennes fotspår innan hon hunnit ur dem själv.. För det är bara byfånigt tycker jag! Detta är nåt helt annat! Och jag har hennes godkännande! TACK! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0