Morronmänniska, njae...

Jag är ju inte riktigt en sån...  Det tar ett bra tag innan jag kommer igång och har lyckats väcka kroppen... Idag har jag skrämt igång den med 25 min stentuffa intervaller! =) Flåsmässigt har jag kunnat trycka på ännu mera, men mina jävla timmerstockar till ben funkar ju inte! Det går inte, jag tar tväärslut! Roligt ändå att känna att flåset är förbättrat avsevärt! Att köra en vanlig lite längre löpning i ett å samma tempo borde ju gå som ena dans nu! =)
3 varv med den där härliga cirkeln fick avsluta åxå, underbart med GRODHOPP sådär vid 8-snåret på morron å knäna knarrar som nån gammal ladugårdsdörr! =D Men jag gjorde dem!!!
 
Fredag idag åxå! Fan, va veckorna går fort...
När vi började prata om Formtoppen så kändes 8 veckor jättelångt borta! Nu äre bara lite drygt 1 kvar... ;( #krokodiltårar#
Storcheferna fråga mig lite idag hur jag tyckte det hade gått o s v... Å de höll med om att det syns att vi tycker det är kul! De far där och tjuvkikar på oss alltså! ;)
Jag skippade träningen igår och tjuvstartade adventsmyset hemma på Nian... Det blev såå himla fint!
Nedre plan är nästan klart, saknas gardiner i köket bara... Övre plan får vi fixa i helgen, jag har ju lovat L att vi skulle göra det och att inte hålla det löftet vore ju en stor besvikelse... Kunde dock inte hålla mig helt där heller, ett sällskap på 8 godingar har redan fått flytta in i hennes rum... Jag tror hon kommer gilla dem! Om inte, så flyttar jag in dem i stora sovrummet för M å jag gillar dem! =)
Ute vräker snön ner, de som vet kallar det för snökanon å det är förjävla coolt!! Jag älsker't!! =)
Hoppas tågen går som de ska bara så vi får hem vår finaste M välbehållen och i tid! <3   


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0