Nervös

Jag är skitnervös!! Om det inte va så långt till 17:00 skulle jag svälta idag, inte för att det hjälper men ändå! ;)
Ska bli otroligt spännande att se siffrorna som vågen tar fram! Jag hoppas att även om de stora siffrorna inte är just nåt annorlunda mot förra gången så hoppas jag att det finstilta har förändrats mera! =)
Efteråt ska jag iaf ta tjuren vid hornen direkt och köra det nya intervallpasset... Får väl se om jag överlever! :P
Så håll tummarna för mig nu!
 
Ser att jag har många läsare! Va kul!! Roligt om ni ville ge er tillkänna också! =)


Kommentarer
minafyravaggar.blogg.se

Jaaag är här, jätteimponerad!!

Svar: Va roligt Lotta!! =) TACK! Va snäll du är!
Ullis

2012-11-08 @ 11:45:43
URL: http://minafyravaggar.blogg.se/
Madeleine

Nervös ska man va, lycka till! :)

Svar: Ja, lite lagom är bra! TACK!! =)
Ullis

2012-11-08 @ 12:41:42
Lotta

Tycker du gör ett grymt jobb ja <3

Svar: TACK snälla!! =) <3
Ullis

2012-11-08 @ 13:33:47
Frallan

De kommer gå superbra!!!!! Du är grym!! Pöss

Svar: Åh TACK snälla!! Nu näre är mindre än en timme kvar så håller jag på att dö! Förstår inte varför, men det är jättepirrigt!! =) Pöss! <3
Ullis

2012-11-08 @ 14:53:58
Frallan/Frasse/Linda

<3

2012-11-08 @ 14:55:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0