Söndakväll

Pang bom å helgen är över... Fan, man hinner ju inte mä nåt!
Har kastat lite gamla blommor i blomlådorna idag, å d va knopp i en pelargon igen! Å i syrenen mä förresten! I november lixom! =) Skulle behövt några timmar till innan mörkrets inbrott för å få riktigt fint härute, men d får väl vänta till nästa helg då...
I veckan här ska Livia å jag köpa ett fågelbord å mat till småpippisarna, d blir ju mysigt! =) Blev inspirerade när vi såg domherrarna hos farmor & farfar, vi blev bjudna på mat idag mä, sicket flyt vi har! =)
Stressade hem för den obligatoriska söndagsdansen... Men när vi kom dit så vare visst inge... =/ Info om d fanns tydligen på Facebook fick vi veta sen... Hmm, INTE OK!! Alla har ju faktiskt inte Facebook...
 
Ny träningsvecka imöre, vi går in i halvtid... Blandade känslor! =/ Å en delvägning åxå, spännande!!
Tycker att jag haft en riktigt bra helg!! Å veckorna funkar helt ok, så nervositeten kan jag släppa! Jag tror d kommer gå bra! =)
S O F F L Ä G E N U ! ! !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0