Svett är fett som gråter...

Ja, å nog fan grät fettet idag allt! Å låren brann, som vanligt! Jag som alltid trott jag haft starka ben, men ICKE!! De tar tvärslut!
PT-pass 6/8 idag... Vi har alltså avverkat 3/4 eller 75% av dessa pass i Formtoppen... Det går på tok för fort detta!
Men det vet våra "änglar" åxå så därför fick vi idag release 3.0 av vårt träningsprogram... PUUUH!!! Det ser svettigt ut! Så nu blire väl syndaflod framöver! Men ju mer tårar, desto gladare blir jag för då rinner ju fettet av! Tjohoo!! =D
Vi växlar upp igen alltså! Jag tycker det är härligt å ja! Det som inte dödar, härdar ju som bekant!
Nytt pass idag igen... Cirkelträning! Å jag giller't!! =) Som vanligt så innehåller det ju både puls och styrka. Å i och med det så innefattas ju en hel jävla massa hopp åxå förstås! GRODHOPPEN förstås, å jag känner mig som den där grodan på klistermärket å såna här knappar som man satte på kläderna lr Salomonryggan, från min ungdoms dagar som det stod "Kiss me" på...Nån som minns?! :P
Åsså de här benböjshoppen på bräda... Kyss mig därbak va de tar!! Whöööuw!
Burpees... Behöver jag säga nåt mer här? =)
Men hopprep är jag iaf grym på!! Många roliga stationer idag och faktum är att man är starkare än man tror! Jag menar när de sa att hantlarna vägde 8kg stycket å vi skulle köra biceps så tänkte jag att det skulle va tji att rubba dem, men va fan! VI LEKTE JU MÄ DEM!! ;P
Grymt roligt pass! 26 stationer och 30sek på varje x nästan 2 (eller det kanske va 2 å, jag kan lätt snurrat bort mig då jag bytte startposition på 2 varvet...)! =D
Hoppas jag återhämtar mig snabbt så jag kan hoppa på nåt av de nya övningarna redan temöran! =)
 
För övrigt så har jag vunnit en ny hårfön från Bosch i en tävling på Facebook...=)
Åsså har jag fått mail från CDON.com, ett nytt paket är påväg... Å DET ÄR ONE TREE HILL SÄSONG 9 som är på ingång!!! JIIIIHOOOOOOO!!! =)
Livet är en tävling, kompis det går bra nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0