Upp på hästen

Formtoppengrupptisdag å förberedelserna är i full gång! Både de mentala och andra, såsom vätske- och näringspåfyllning till exempel! =)
Vi ska infinna oss på Hällmyra idag, så för mig blire upp på hästen igen! Jag skulle ju inte dit i mörkret mera, men nu har jag ju inget val! Haha! Borde ju inte komma vilse idag iaf, kan vi inte hålla ihop då? Snälla...!!! =D
Det ska bli oerhört spännande! Va kan de två filurerna ha hittat på idag? Intervaller? Långlöp? Löptest?  
Det är lite som GH:s fysträningar detta! ALLT KAN HÄNDA, och jag menar verkligen ALLT! Han fick ju oss fotbollstjejer till att göra i princip va som helst, å desamma gäller nu för våra PT:ar... Jag längtas!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0