Vill man va fin, får man lida pin!

Å jävlar va jag har slitit idag! Styrkepasset på menyn, å varje gång äre kräksvarning! Säg grodhopp å jag spyr rakt ut! Heeelt sjukt va slut jag blir! Men ni kan ge er fan på att d ger resultat å! Jag märker d! Jag blir starkare å starkare för varje gång! Å går man tillräckligt djupt på armhävningarna när man slår pannan i golvet?! =D
Efter mat å dusch sen så är man ju som en ny människa! Inte mycke som slår den känslan! =)
Har suttit och tittat på massvis med människor som varit på kyrkogården idag och tänt ljus för sina anhöriga, det är riktigt vackert härute i mörkret nu! Vi blev så inspirerade att vi åxå kände att vi måste göra samma sak! =) Lilla L sa när vi åt lunch att "jag vill också tända ljus på nån grav nångång"... Lillgumman! =)
Sagt å gjort! Började i Söderala hos min farmor & farfar och mormor, sen vidare till Bergvik och M:s mormor & morfar och kusiner... Tid för eftertanke!
På hemväg stannade vi i Söderala igen hos mor & far med gäster. Blev bjudna på finmiddag och småtjejerna fick leka lite. Mycke trevligt! Å ett stort tack för en fantastisk dag! =)
Nu äre väl bara resten kvar, jag kan riktigt höra hur den nybäddade sängen kallar!
Go'natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0