1/8

Ja, idag inleddes FORMTOPPEN och del 1 av 8 är avklarad! :)
Å direkt kan jag säga att DETTA ÄR INGET FÖR VEKLINGAR!!! Shiiiit vilket pass vi gjorde!! Bränner inte detta bort fettet, då vet inte jag vad som ska göra det!!
Vad säger ni om tabathaintervaller med bl a idioten, utfall, burpees och skottkärra?! Smaka på dem!
Efter dessa ett 15 minuters crossfitpass med andra hästövningar såsom boxhopp, armhävningar, situps och min paradgren hopprep!! :) 
Som avslutning körde vi ett gäng styrkeövningar åxå, lite avslappning sådär... ;)
Ärligt talat, jag tror fan detta va det tuffaste jag nånsin kört!! Å det här är bara början... Phhuuu!!! ;P
 
Har pluggat kostupplägget hela dan, jag tror på det här! Kommer bli tokbra!!
Med oss hem fick vi idag träningsupplägget åxå, förutom detta gemensamma pass med våra fina PT:ar så ska vi klämma in ett intervallpass, ett styrkepass och ett valfritt gruppass på 1h... MINST!! :D All träning utöver är ju bonus!
 
Till middag fick det bli en omelett samt en avocado med röra gjord på gräddfil, majonäs och kräftstjärtar... MUMS!! Jag älskar såna olika röror, förjävvla gött!! :P
 
Nu äre HEJJA SVÄÄÄÄRJE som gäller!!!
Hörs häj!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0