Lill-lörda

Ännu en vecka har vänt utför... Jädrar va tiden går fort!!
Har vilat från träning idag, tyckte d passa bra efter träning 2 dar irad å ni vet, JAG HAR TRÄNINGSVÄRK efter gårdagen!! :) Överkroppen fick sitt igår! Axlar, armar å rygg! Känner bakbenen komma nu åxå så imöre äre nog på sin plats med lite löpning! Kan göra gott d att springa bort lite skräp ur musklerna! :)
Idag har jag haft finbesök på jobbet åxå då mina fina Madde å Agnes kom med tåget!
Vi åt lunch på Rådhuskondis, å det vill jag varmt rekommendera! Jättegod mat å ett fint salladsbord att vräka på ifrån till förrätt! Jag åt bakad potatis med kycklingröra som va huuuur gott som helst!! :)
Ikväll har jag å en annan fining, M, varit på bandy. Täckbyxor, mössa å kängor - hela kitet alltså, äre bandy så äre! Å man blir kall oavsett väder å vind, så jag ångrar mig inte! :)
Jag har testat på hur d känns att stå i bortaklacken, å just idag gick d ju fantastiskt bra för d blev hemmaseger! ;P Ett riktigt härligt gäng d där! :)
Såg lite av Rosa Bandet-galan när vi kom hem.. Gripande å känslofyllt men fantastiskt att se hur mycket pengar som samlas in!! Jag har bidragit iår igen, gör det Du åxå! Tillsammans gör vi skillnad!
Nu ska jag knyta mig å ladda för morrondan! Tack å go'natt!


Kommentarer
Elin Brunlöf

Det var kul att se er idag! :)

Svar: Men desamma Elin! :) D va alltför längesen sist! Tur att det blir rätt årstid nu så kanske vi ses lite oftare!! ;)
Ullis

2012-10-31 @ 22:52:08
URL: http://ebrownie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0