Lörda

Ny frilla, ny färg å stor förändring sen i torsdas... Ombyte förnöjer sägs det juh! Jag är nöjd! :)
Så det där med blont yrväder i min presentation är för tillfället inte sanningsenligt! Yrväder, jorå men blond, näe!
När jag träffade det lilla blonda yrvädret igår så tyckte hon att jag inte såg ut som jag längre, men jag tror jag fick godkänt ändå! :) Har fått mycke bra feedback annars iaf!! Kul! TACK allihop!! :)
 
Svärföräldrarna bjöd på finmiddag på restaurang igår och jag satte i mig en hel plankstek! Shiiit va gott det va! :)
Och festligheter väntar ju alldeles runt hörnet nu så därför fick jag för mig att göra ett monsterpass på gymet i förmiddags! :)
Jag hade ju mitt styrkepass från Formtoppen att genomföra och hade sen tidigare bokat ett Easylinepass. Tänkte först boka av Easyline, men med planksteken och kvällens avslutning i baktanke så bestämde jag mig för att ändå köra det som "uppvärmning"... MEN!! Jag lovar er, här och nu! Att JAG ALDRIG MER KOMMER GÖRA DET!! Helvete va slut jag blev!! Fler än en gång vare millimeter ifrån en kräka på mattan där på slutet! :)
Men det är ju skönt å, att ta ut sig sådär... Men nån måtta på slutheten får det va!
 
Gjorde stan efteråt, måste ju ha nå nya kläder till kvällen såklart!
Men varför i hela helvete har de satt in förstoringsglas i speglarna i provhytten?! Man ser väl ändå...?!!
Fyfan! D är aldrig kul att kliva in i en såndär... Inte nu iaf, men om 8v kanske jag inte vill göra annat än spegla mig i provhytter!! Det är min förhoppning iaf! ;))
 
Nu, powernap...
Ha en fortsatt bra lörda!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0