Måndakväll

Å det känns så jävla bra! =) Har gjort mina intervaller, har filurat på lite mat å handlat därefter, ätit gomidda med min favoritkille som åxå tränat ikväll! <3 Skönt med lite vardagslyx emellanåt! Man ska unna sig det lite oftare!
Jag har haft en skitbra dag idag! Med mat å allt...
Frukost; a-fil med färska hallon & blandade frön å ett kokt 1 ägg
Fm-mellis; keso m 1/2 äpple & kanel
Lunch; rester från helgen - kycklinggratäng med ris & vitkålssallad
Em-mellis; mera keso & den andra 1/2 äpple
Middag; skinkcanneloni m tomatsås & vitkålssallad
Kvällis; knäckemacka m skinka

Räkningarna är betalda å jag flyter högt uppe på vågen, jag klarar mig väl även denna månad! ;)
Kan gå å sova nu med gott samvete!
Sov gott!!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0