PT-gruppass 3/8

Är avklarat! Å precis som vanligt så äre knappt jag tar mig ut för trappan på Active... :)
Går inte att beskriva hur slut jag är, men hela kroppen skakar! En fantastisk känsla att ta ut sig så mycke!
Dagens pass kallas visst "112" å jag ville ringa efter första setet...! :D Äh, det bara känns så. Man klarar mycke mer än man tror, å man vill fan inte vika ner sig och "what doesn't kill you, makes you stronger" eller va säger ni tjejer?!
Vi är ett riktigt härligt gäng!! Vi kommer göra succé tror jag! Nästa säsong äre vi som är på TV3 som Småstadsdrottningar! ;)
 
Jag har för övrigt varit mä på TV3 redan ikväll, i Göta Kanal... Som mitt alterego Kikki alltså! ;P
 
Har haft en riktigt bra dag idag mä fast jag åt frukost så sent att jag missa fm-melliset... Ooops! :S
Frukost; a-fil m hallon och blandade frön, 1 kokt ägg
Lunch; kycklinggratäng m ris (rester idag mä, tidigare har jag lätt satt i mig hela dosan igår men nu dela jag den på 2!) och grönsaker
EM-mellis; kesella m hallon/blåbär & valnötter (enligt vissa såg det ut som en trafikolycka, men jag lovar att det va gott!)
Middag; Omelett m philadelphia tomat&pesto, rökt skinka, lök och grön paprika åsså mina favoriter finncrisp! 3 skivor slank ner, tyckte jag va värd d efter kvällens monsterpass! :)
Kvällsmål; a-fil å frön
 
Nu ska jag ta min trötta kropp till sängs och återhämta mig inför nya kommande utmaningar, med min kvällsläsning, Wellness... Jag gillar den! Mycke bra tips där!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0