Söndakväll

TACK SOM FAN FÖR IGÅR!! Va roligt det va, precis som det ska på en fotbollsavslutning! :)
Å det har känts idag vill jag lova! Fyy faan! Aldrig mer känns det som! :/
Jag klev ur sängen kl 14, trodde huvudet skulle sprängas i molekyler... Uhh!
Nu skare dröja länge till nästa fest!
 
Imöre går vi in i vecka 2 i Formtoppen...
Vecka 1 har gått bra, men det kan bli bättre... Det där med maten är inte helt 100 än...
Träningen har funkat klockrent iaf! Jag har världens träningsvärk idag igen å gruvar mig för morrondan... Jag får nog hoppa från sovrumsfönstret, för trappan kommer bli ett helvete! :)
 
Har varit å kikat på L:s dansträning idag... Åh va duktiga de är!! Helt otroligt! Så himla kul att de dem dansa och leka! :)
 
Ska inte bli många knop till gjorda här ikväll, nästan så att jag ska bädda ner mig fast klockan bara är barnet än!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0