Vecka 3

Tro inte att jag försvunnit, har bara inte haft tid. Det är mycke nu... :)
Helgen har tillbringats i vinterparadiset Sälen, med bästa tänkbara sällskap. Åh, va jag gillar't!! <3
Har fått en riktigt härlig försmak på vintern med klarblå himmel, strålande sol och minusgraderna som biter i kinderna! Jag gillar ju vintern och ser fram emot den med glädje! :)
Vi fick den med oss hem också för det snöar här idag, VRÄKER NER just nu! :)
Jag vet att min favvo M inte gillar detta, men jag ska nog övertyga honom! Är en bit på väg, men har lite kvar... ;)
 
Jag skäms och ber om ursäkt till mina kumpaner i Formtoppen... :/
Jag har slarvat i helgen! En hel massa skräp har slinke ner, hämningslöst... Förjävligt, jag vet! Men jag lovar att skärpa till mig! Ska lägga i min allra högsta växel nu med maten, det är min akilleshäl. Träningen har jag inga problem med alls, och inte frukost och mellanmål heller. Men helt plötsligt har jag ingen som helst aning om vad jag ska äta till lunch och middag. :S Jag krånglar till det fullständigt, jag menar hur svårt kan det vara?
Jag vet ju precis hur jag ska gå tillväga, men jag kan inte komma på några råvaror... Hjärnan är avstängd!
Kyckling är gott och man kan äta det både på längden och tvären, men inte jämt! Sallad är också gott, men det går ju heller inte att leva på... Vill ju ha varm mat å nu näre är kallt ute!
Får allt ta å sluta att fundera så mycke och istället köra på med fulla spjäll! Snälla Malin ska fixa lite recept nu så jag får en spark i arslet!
Vecka 3 drar igång nu så nu jävlar måste det till ett krafttag! Längtar till imorron, då vi kör hästpass del 3/8! :P Fläsket ska BRINNA!!
Ikväll har jag intervaller på agendan och jag ska även springa en längre sträcka efteråt! JAG LOVAR! 
För det är klart att jag ska bestraffas för mina synder i helgen!
 


Kommentarer
T

Ät Lax med blomkålsmos eller med fetaostsallad. Kanske Lax i ugn med fetaost över.? Halloumi funkar också bra som protein.

Svar: Tack för tips T! =) Jag är ju ingen laxälskare, men jag försöker ALLT JAG KAN! =) Låter ju inte så dumt med lax i ugn, fetaost är jag en riktig sucker för! =)
Blomkål funkar ju åxå och det är ju väldigt populärt...
Ullis

2012-10-29 @ 15:05:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0