Ännu en helg

Går mot sitt slut...
En helg som varit hur mysig som helst.
Först träning på fredaseftermiddan, direkt efter jobbet. Det blev ett Easylinepass och en Formtoppencirkel som avslutning tillsammans med fröken W, vi va lite lagom möra å mascaran hade runnit ner på kinderna som vanligt! ;)
Mysfrukost till Tjejvasan på lördasmorron... Nästa år ska jag visst stå på startlinjen sägs det här! Bäst att lyda order! ;) Jag är garanterad full service så vad är det att fundera på?! :D
Har konstaterat idag att jag hittills den här vintern har lyckats få ihop drygt 7mil!! Wooohooo!!! Det är mer än vad mina skidor åkt innan iår, sen jag köpte dem för 15 år sen! Jag har en bra bit kvar tills jag är redo för en 3milare rakt av, men jag är på god väg! Igår blev det snudd på 1mil för mig på Hällmyra. Som vanligt kör ju M dubbelt så mycke som mig... Men det gör inge! D är bara så jäkla jäsigt att få åka iväg å träna med honom... <3
Tur att det inte är slut på vintern än så kanske jag hinner få ihop några mil till! :)
Middasbjudning i Östanbo igårkväll. Åh va mysigt de har familjen K! :)
En jättetrevlig kväll med fantastisk mat! Hur ska man kunna matcha den vid en returbjudning?!
 
Idag hare bara varit soffhäng... Så jäkla skönt att inte göra nånting!
Eller ja, vi har ju studsat uppåner i soffan i takt med att sprintstafetterna gick...
Fy faan va skönt att NORGE stupade och missade finalen!! Haaha! Va sa du nu Petter Northug?! :D Undrar om hans partner är värd nåt i hans ögon längre...
 
Tror det snart är kväller här...
Vi har påbörjat uppladdningen för Vasaloppet nästa söndag! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0