Latmasken

Tog mig igår...
Jag backade på skidåkning...
Däremot tror jag att jag smått räddade vårt hem från förfall istället... Det behövs ju åxå skötas om emellanåt! Så efter lite kärlek och omsorg så ler nu Nian igen. :)
M däremot, han drog iväg med sin målmedvetenhet! Trots att nyckeln till takboxen med skidorna i va kvar hemma när han kom till Hällmyra så vände han åter hem, hämtade nyckeln (jag har i fullt humör stannat hemma, det lovar jag) och lite lätt körde av 1,5 mil på en timme! :)
Tänk om det va så enkelt! Jag tycker att jag är duktig som har kommit till att 7km känns lätt, han bränner av det dubbla utan bekymmer! UNDERBART! Innan vintern är över hoppas jag ha nått samma känsla! :)
 
Nu har hungern tagit mig...
Har ingen direkt matplan för lunchen, men det löser sig säkert inom den närmsta halvtimmen...
Och latmasken har jag vräkt för träningsväskan är med och efter jobbet ska jag köra ett sjuhelvetes jävla pass! Intervaller eller styrka, eller kanske både ock?! Och vilken version? 1.0, 2.0 eller 3.0? Världsliga problem, som jag tror även de löser sig innan klockan är slagen! ;)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0