Lofsdalen

Tänkte testa på hur d är här nu en vecka framöver...
ALLVARLIGT!! =)
Jag skulle vilja va ledig, heeeela vintern! Å bara turnera runt i den svenska fjällvärlden! För det är läckert, JÄVLIGT LÄCKERT!!
Vilka vyer! Man blir stum...
Å va det skiljer sig i terräng å miljö de olika fjällen emellan! Detta är lite annat än de jag är van därborta i Dalarna... De är "snällare" på nåt sätt, fjällen här är mycket mera råa och dramatiska men såå jävla coola!!
Utan att ropa hej än så känner jag mig piggare, skulle så gärna vilja dra på mig skidorna imöre å hänga mä svärfar på en tur... Om vi tare jääävligt lugnt då... Hoppas å håller tummarna blå!!
Kolla här! Vem blir inte sugen på en tur här med den här utsikten?!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0