Ny kompis

Tummen upp för Otrivin Menthol! Jääävlarr va rent d blir! Tillåmä ögona rinner efter ett sprut så nu vore d väl själva fan om den här skiten inte skulle vika hädan! Vitaminbombar lamä åxå!

Har firat svärmors födelsedag idag, trevligt kalas med mycke go'fika! =)
Presentinköpet på Siabutiken ledde till merköp! Jösses va mycke fint de har!! Måste tebax å det snaraste för lampinköp! =)

Packning för inför fjällvecka pågår, å till strykningen så kollade jag mello... Å ja, rätt låtar gick vidare... Kvällens höjdpunkt va ändå min favvo Lena Ph! =) Hon är såå jävla läcker! Nå grymt snygg å vilken kropp hon har! Hennes självinsikt är underbar å den skulle fler ha! En grym fjälla!

Ett par Otrivinsprut, en Ipren å skönhetssömn på d här nuh, bilen rullar tidigt temöran! =) Go'natt!


Kommentarer
Elin Brunlöf

Själv har jag riktigt svårt för den där Lena PH och har alltid haft...

Svar: Haha! Jag tror att hon är en typisk sån som man endera älskar lr hatar, finns som inge mittemellan där... =)
Ullis

2013-02-03 @ 22:19:13
URL: http://ebrownie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0