Resumé

 Hemma å tebax på brottsplatsen igen...
Har haft en helt underbar vecka i Lofsdalen! Stort TACK till ALLA INBLANDADE! <3
Dygnet har bara 24 timmar, men under de här dagarna så har jag lärt mig att det verkligen går att utnyttja varenda liten minut eller till och med sekund av dem! :)
Vi har åkt skidor både längsmä å utförs... Vi har bowlat... Vi har åkt skoter... Vi har grillat hamburgare å kolbullar i den stjärnklaraste vinterkväll jag nånsin skådat! (Eventuellt den kallaste åxå) Vi har ätit våfflor högt uppe på fjället... Jag hoppas ni är avundsjuka, för det ska ni va! Det va precis lika toppen som det låter! :D
Jag kommer bjuda på en bildkavalkad längre ner...
För egen del så blev det trots förkylningsskit ett par skidpass på fjället! 16,5+8km = nästan 2,5 mil totalt!! En piss i havet för vissa, men helt jävla fantastiskt å lagom för mig! Jag är skitnöjd och stolt! :) Det kommer att bli bra det här! Och utan att ljuga kan jag säga att den där 8km rundan kändes lätt, inte alls nån match! Å då har man kommit rätt långt! :) Jämför med en löptur på 8km, det känns ju mycket tyngre!
     
 
Ikväll gör jag ett återbesök på Active... En smygstart med en halvtimmes Easyline skare bli! Om inte min hals blir sämre... Jag hatar att säga det här, men jag är fan inte helt kry än! Nu har jag snart gått igenom allt i en förkylning fast uppdelat i omgångar... Det får gärna lov att räcka nu! :(
Igår tvärslocknade jag i soffan när M & L gjorde kväller... Innan klockan va halv 9 sov jag som en stock, ändå va jag halvdöd imorse när alarmet ringde... Vore ju trevligt att få känna sig pigg en morron!
 


Kommentarer
ingela

Ser ju helt underbart ut d där....inte nå sotis ja e ;)
Fast vi har bara 2,5 vecka kvar innan vi sticker å...LÄÄÄÄNGTAR!! =)
Hoppas att den där jäääkla förkylningen ger sig så syns vi på active! Kraam påre!

Svar: D va fan magiskt! Himla coolt, jag vill tebax! :) Det är ju nåt speciellt med fjällvärlden! Va härligt! Då blir jag avis! :)
Jag hoppas åxå d! Får som va nog nu! Har smygstartat ikväll, hoppas det håller!
Jag hoppas vi ses där! Fan va sköj!! Å svettas lite ihop!! :D KRAAAAM!
Ullis

2013-02-12 @ 21:25:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0