State of drama

Va väl kvällens behållning lr va säger ni?! :)
Jag gilla dem skarpt iaf!

Har gjort 7km i skidspåret idag å... D e la gött!! Å så jäkla roligt! Fast d va bakhalt så in i helvete, men jag kämpa på! Å d gick bra mycke lättare idag än i torsdaskväll då jag efter bara 3,7km tvingades kasta in handduken å ge mig... Jag åkte hem å duscha, gjorde en gammal Formtoppencirkel från tidernas begynnelse å drog på mig träningsvärk från hell medan M fortsatte åka! Jag är grymt imponerad av hans målmedvetenhet och engagemang! När han bestämt sig så går han in helhjärtat, annars äre lika bra att låta bli! Han är helt fantastisk!! <3
Imorron ska vi på skidtävling igen! Å jag ska heja så jag blir blå!! =)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0