Trött men lycklig!

Efter 16,49 km (enligt Endomondo) längdskidåkning med svärfar! :)
Vilken otroligt härlig tripp fastän snön piskade i ansiktet! Envisa har alltså varit här idag mä!
Hon va ju här igår åxå då jag tog en promenad hem från skidbacken, 6km bra precis, varav mer än den sista halvan rakt jävla uppför! Vågade inte åka skidor igår för förkylningen har fortfarande inte släppt helt, men vette tusan om inte skidåkning har varit lättare än den där promenaden! :)
Blev kanske något överdrivet idag, men när svärfar sa nu åker vi där, där och där så svarade jag bara ja, ja och ja! Å tillslut hade vi fått ihop 1timme å 50 minuter... Tiden går fort när man har roligt! :)
Mötte en finnjävel i fel riktining mitt uppe på fjället, jag i värsta utförslöpan, hade bra fart under laggen å karljäveln kliver inte ur spåret! Jag måste träna på att byta spår för det är jag helt värdelös på! Så jag gjorde en snöängel däruppe! Förhoppningsvis har den snöat igen nu! :D
Va på vippen att ge upp ett tag åxå, trodde aldrig jag skulle komma hem! Men ibland äre JÄVLIGT BRA å va envis! Jag klara ju't, även om vägen till toppform verkar va förbannat lång och motig nu! Jag hoppas verkligen att jag slipper bakslag!
 
Envisheten har ett ansikte, å såhär ser hon ut! :)


Kommentarer
Madde

Låter som ni har d helt fantastiskt där uppe 😊😊😊😊 å svärfars tid är väl aldrig fel heller 😊😊😊 ja d så himla bra å va rädd om er ❤❤❤ Ge fartfantomen en kram från mej

Svar: Ja, d är coolt här! Skulle kunna tänka mig å bo här å ja... =)Inte dumt att få chansen att åka med ett riktigt skidess du! Även om jag mestadels inte såg honom... ;)Fartfantomen kramas tebax! =) <3
Ullis

2013-02-06 @ 16:23:58
Mia

Men Guuuu va mysigt ni har det!
Skida på!
Blir avundsjuk ja!
Fjälluft, skidor... inge skit under skidorna ....
bara ev. snööö
HÄRLIGT! Njuuut i fulla drag!!!
Höres!!!
Kraaam!

Svar: D är himla mysigt här! Älska fjällen å vintern! =) Förstår att du är avis, men jag va lite övermodig idag... Men vafan, jag fixa ju't! =)Vi jäser på å ha d så bra du å! Kraaaam!
Ullis

2013-02-06 @ 19:26:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0