Vårkänslor

Solsken, ljusare och längre dagar åsså fågelkvitter = vårkänslor!
Sen ett vackert leende som tack för hjälpen, det får mitt hjärta att klappa lite hårdare!!
Lägg därtill ett par tulpanbuketter! =)
Livet är underbart! <3
Läste i PT-Li's blogg om en dam på snart 85 år som precis börjat träna.. Hon ser hur välmående och full i bus ut som helst! Tänk att få va så pigg och vital vid samma ålder! =) Det ska bli mitt mål!
Fast först ska jag jobba på målet att bli lika fräsch som Lena Ph!!
VILKEN FENOMENAL KVINNA!!
Ni missade väl inte hennes tv-show i fredas?! Jag satt klistrad! Jag beundrar hennes kropp, hennes musik och framförallt hennes person! Hon vet precis var hon har sig själv och det är verkligen en styrka!


Kommentarer
Lise-Lott

Vet du, jag tror det är min mormor, underbar kvinna på alla vis <3.
Så där kommer vi också vara om sisådär 45 år!

Svar: Neeej va läckert! =) Jag ser väl att det är en krutgumma av rang! Va härligt! Du har verkligen bra gener då! :) Jag hoppas vi gör det du! Tror vi har viljan och drivkraften iaf så omöjligt äre nog inte! ;)
Ullis

2013-02-25 @ 22:18:45
URL: http://minafyravaggar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0