Det går åt rätt håll

För idag är första dan, på en hel evighet känns det som, som jag INTE känner mig förkyld! Jag snorar fortfarande, men jag känner mig tokpigg! Och mitt träningssug är ENORMT!!
Jag hoppas att jag inte inbillar mig så finns ju chansen till ett finfint skidpass i helgen! Va roligt det skulle vara! :) Kan vi inte hålla tummarna för det nu då?
Ska jag tacka Mivitotal tro? Jag tror fan inte den va dum alltså!
Nu ska jag inte gå ut för hårt, för nåt mer bakslag vill jag inte vara  med om utan lugn å fin, med Verum hälsofil nu! :D
 
Fredag uppepå allt åxå! Gött mos!
Har satt i mig tacobuffé till lunch, satt som en smäck den! Å ja... Lika bra att erkänna min synd åxå, för jag är redan avslöjad, JAG ÅT EFTERRÄTT!! Vem fan kan stå emot chokladpudding och grädde?! =D
 
Hörs häj!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0