Go fortsättning!

Nytt år, nya utmaningar och alla möjligheter!
Har ju haft jullov som förr i tiden, å tänk att när jag är ledig så tappar jag allt! Jag är GRYM på att just vara ledig! Allt vad mat heter blir bara pannkaka, allt ska ju gå fort å va så lämpligt som det bara går trots att man har all tid i världen på sig att laga god och bra mat! Näh, istället blire bara skit! Bedrövligt!
Träningen har varit som bortblåst... Innan ledigheten är jag skittaggad och tänker att då kan jag träna då, då och då... Perfekt! Men det blir bara kattskit! Bedrövligt!
Å det blev bara ett enda sketet skidpass i Sälen, fastän vädret och spåren va perfekta! Passet jag gjorde va ju helt helt underbart! Jag å kärleken på ett träningspass tillsammans, det är ju som rena drömmen! =) Men ändå blev det inte mera... Bedrövligt!
Å hemma sen så blev det inget förrän i fredagskväll, då det blev ett skidpass i ett isigt och mörkt spår i Bergvik... Inge vidare och med minnet i behåll efter en redig vurpa för en herrans massa år sen så blev det nästan en timmes nötande på stadion bara, men det gick ju det med! Förbannat roligt detta med skidor! Och jag lovar er! DET KOMMER MERA!!! =)
Ett löppass i söndags... Forsbackarundan, enligt Endomondo nästan 8,5 km på tiden 55 min.. Känns helt ok faktiskt! Å vilken träningsvärk sen! Jisses!! Jag är inte fri idag ens... =)
Å igår... Äntligen!! COMEBACK på Active! Först blev det 5x1min intervaller på löpbandet (hade inte tid för mera), det va mina snabbaste intervaller ever! Det finns lite kvar ändå, fastän det känns som jag tappat mycke! Fan, va fort det går!! =(
Å gårdagkvällens huvudnummer va ju då 1h pump!! Å ja... Det känns idag! Jag är på gränsen till medvetslös! Toktrött! Men jag känner att kroppen så sakteliga börjar vakna... Å givetvis har jag träningsvärk, vad annars?! =)
Vi får nu se hur dagen fortlöper, hur återhämtningen går... Jag kanske är tebax på Active snabbare än man kan ana, redan ikväll!! =)
K A M P E N  M O T  J U L F E T M A N  H A R  B Ö R J A T  ! ! !
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0