Inte idag heller

Kunde jag hålla mig! Skidorna fick ny valla å Söderala fick hålla med spåren! Jädrar va kul d är!! =) Glidet va grymt idag, fästet inte lika grymt så d va bakhalt så in i helvete emellanåt! =) Å efter ungefär första halvan av varv 1 började tekniken krångla å jag va nära att slänga telefonen till skogs däruppe på berget... Så vad jag lärt mig idag är att skita i musiken å koncentrera mig på skidåkningen hädanefter!
Men det va härligt att åka i barndomsspåren! Det va precis lika jobbigt idag som på förr!
Skulle testa 5:an åxå, vek av spåret å åkte ner mot åkrarna... Gick inte länge förrän spåret va förstört av nån skoternörd, så det va bara å gö ett lappkast å vända om! =)
Totalt fick jag ihop nästan 6km på 35min, det fick som räcka för idag... Kände av löpningen från igår åxå... Vill verkligen inte dra på mig nå mer sjukdomar nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0