Lyckorus

Klockan är strax efter halv nio å jag är redan T R Ä N A D ! ! Wooohoooo!! Va roligt det va! Jag längtar redan till nästa gång!
Jag har inte kört ett morronpass sen lååångt före jul! Det gamla hederliga upplägget av Easyline är tebax, bara flås emellan maskinerna å jävlar va vi flåsa! :) Å Per... Va säger man?! Maken till pådrivare får man leta efter! Han vet precis hur han ska få fram det där lilla, lilla extra ur varenda en! GRYMT!! :)
 
Frukost vid datorn nu, å den sitter som en smäck! Idag bjuds kesella med mango... Mums!
 
I dagens Söderhamnskuriren, en bilaga om längdskidåkning från Team Sportia...
Blir ju sugen på nya grejjer alltså! :P
Fatta de där vita Rossignolskidorna ihopa med ett par vita Fischerpjäxor!
Mmm, mmm, mmm! Då är jag LÄTT snyggast i spåret! ;) Å ingen jävel kommer åka ifrån mig!
KOLLA VA LÄCKERT!!! =)
  Men ikväll tar jag min gamla fina utrustning på en tur igen... Den får väl duga då så länge! :) En av tjejerna på lägret vi va på gilla mina skidor iaf; "Åh, jag tycker du har så fina skidor"... Säger hon som köpte spritt nya!! :) 
Ah, mina gamla vapendragare! Jag ska nöta på dem lite till, och verkligen känna efter! Min vallare gillar dem inte riktigt, han tycker jag ska slå till på nya... Om jag väntar tillräckligt länge så kanske han tröttnar...! ;P
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0