Skit åxå

Ska det va så här?! Ska det verkligen det?! Äre så?!
Begreppet "snorgrön" har fått en helt ny innebörd för mig. Jag vet hur det ser ut, på riktigt!
Fy fan! =( Idag skulle jag kunna äta surströmming eller nåt annat mindre gott, för jag skulle ändå inte känna varken doft eller smak... Jag har verkligen sett bättre dagar i mitt liv!
Nåja, det är bara en förkylning... Men ändå!
Jag vill va frisk!! Och jag vill hålla mig frisk, länge länge utan dessa förbannade bakslag! Jag får ju börja om från noll med träning och allt varje gång!
Alla andra, L först å sen farfar, farmor och M fick magsjuka som va över på ett par dagar... Näh, men inte jag e! Jag ska dras mä nån jävla förkylning i en vecka minst igen... Ja, å då har man ju tappat allt igen... Jag som knappt kommit igång efter min förra sjuksväng! =(
Ett vitamintillskott kanske är att tänka på...!
Åsså får jag hålla mig hemma, så fort att jag lämnar kommungränsen och byter luft i lungorna blir jag sjuk...
Så jag få väl sitta hemma på min kammare i ett hörn å hålla truten bara, är väl lugnast så! På alla fronter...
Jag som va toktaggad inför helgen... Vi som skulle  göra 2dagars långpass på skidor, det är bara att glömma för min del... :'(
Svinkylan är här igen åxå! Rätt coolt att det kan va så kallt! Jag tycker vintern är frän! =)
Jag ska nog försöka hålla näbben ute lite lagom sådär så kanske trycket lättar!
 


Kommentarer
Mamma

Kan rekommendera D-Vitamin såhär vintertid! :)
Krya på dej!

2013-01-19 @ 08:53:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0