T A C K ! ! !

Till alla er finingar för kommentarer och andra meddelanden gällande mitt förra inlägg!
Det värmer mitt hjärta och själ att få så många fina ord! Jag är oerhört glad!
Och det är himla roligt att många vill fortsätta följa min framfart för det blir en fortsättning! :)  
 
Nytt besöksrekord också, 125 unika besökare den dan! Det är mer än dubbelt upp mot för vad jag tidigare haft! Fast det är inte riktigt hela sanningen för säkert sitter det nån/några med flera olika datorer lr telefoner som var och en är en varsin unik besökare, men det är ändå många många fler än vad jag haft förr. Superkul! :)
 
Förkylningen sitter fortfarande i så jag är fortsatt tvingad att avstå träning... DET SUGER!! :(
Fan va fort det går utför! Jag va tvungen att ta fram måttbandet häromkvällen för att kolla hur jag ligger till efter Formtoppen och det SER fortfarande bra ut! Men det KÄNNS fan inte bra, det är inte längre bara fast och fint kött. På nåt sätt så har det mörats för länge så det börjar bli hängigt... ;)
Kom igen nu för tusan! Lämna min kropp så jag får köra igång! Mivitotal är min nya kompis, äckligt så förbannat men jag tycker att det känns bra i kroppen så endera är det inbillning eller så hjälper det.
 
Jag ägnar mig numer åt att plugga ord istället för att träna...
Fick stordäng häromkvällen i premiären av Alfapet, hade hoppats på revansch igår men skotran va på service så det blev inget... Men hoppas det blir en omgång ikväll, får jag spö igen så blir det bara Yatzy hädanefter för där är jag KUNG!! :P
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0