Tips!

Mascara är ett ständigt problem tycker jag...
Många torrfäller och man är svart under ögonen som en sotarunge på eftermiddan..
Eller så är inte borsten bra, jag gillar de här tjocka borstarna! De passar mina fransar.
Därför har jag testat mååånga olika sorter! Huvudsaken är att de rinner som fan när man tränar och blir svettig så man ser ut som ett monster, det är lixom måttstickan för om man tar ut sig eller ej... Eller hur Malin?! ;)
Senast hade jag Isadora Dynamic Lash Growth Mascara, skulle få fransarna att växa.. Å banne mig jag tror det funka!! :) Gillade inte borsten riktigt, den va för smal...
Så i förrgår va jag på Kicks och klämde mig en ny! Den här gången blev det en Clump Defy från Max Factor efter rekommendation från söta Marie! :) TACK FÖR HJÄLPEN!
Den känns riktigt bra, den suger tag i fransarna direkt och borsten är tjock! Jag gillar'n!! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0